دانستی های متنوع مخصوص خرید کارت شارژ

باور دارم که گاهی سکوت __ دردش از تو دهنی زدن خعلی بیشتره__ ساکت میمانم____!!! شارژ رایتل رجب ترک کرد... شعبان: آنلاین رمضان در حال نوشتن...

جدیدترین اخبار رایتل

ما همیشه می گوییم خدا با ماست اما چرا یک لحظه فکر نمی کنیم که باید ما هم با خدا باشیم...

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

خدایا بزرگ شده ام اما مرا به خاطر اعمال کودکانه ام ببخش... برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن . . .

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

تا خدا هست کسی تنها نیست من اگر گم شده ام تو اگر خسته شدی در پس پرده ی اشک من و تو مأمن گرم خداست... او همین جاست، کنار من و تو سال ها منتظر است؛ تا بسویش بدویم، از سر شوق تا صدایش بزنیم از سر عجز... و بفهمیم که او مونس واقعی خلوت ماست... کارت شارژ رایتل دوست داشتنت” را پنهان کردم…!! نه از دست “تو” … از “ترس روزگار” … روزگاری که همه ی دوست داشتنی هایم را از من گرفت..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, | 21:6 | تیموررضائی شهریور |